top of page

עודכן: 22 בספט׳ 2018

טוב אז אני צלמת , אבל בעברית אתם מחפשים צלם לברית או צלמים לברית, אנחנו הצלמות קצת סובלות מאפלייה מגדרית במנועי החיפוש, לכן אני כותבת כאן בלשון זכר - צלם לברית , למרות שאני לגמרי מתייחסת לשני המינים ולכל המגדרים.

אז בפוסט הזה אני אגיד לכם למה כדאי להביא צלם לברית, אפילו אם מדובר "רק" במסיבת ברית או בריתה קטנים: גם אם האירוע שלכם הוא צנוע מאוד אני בטוחה שאתם נרגשים לקראתו. לרובנו לא נולדים עשרות ילדים וכל מעמד כזה הוא יחיד ומיוחד ומרגש מחדש. מעמד של ילד/ה חדש בעולם.

ברית , בריתה או ברית מילה הוא האירוע בו אתם חולקים את השלב המיוחד הזה בחייכם יחד עם הקרובים אליכם. לא בכל יום אתם מזדמנים לפגוש את כולם ביחד.

כך שצילום ברית הוא הזדמנות לצילומי משפחה מורחבת. או מה שנקרא לפעמים צילום דורות.




מפגש בני דודים במסיבת בריתה

עוד סיבה לקחת צלם לברית (חוץ מצילום הברית כמובן ;) ) זה צילום המשפחה הגרעינית שלכם, צילומי משפחה מקצועיים אותם עושים כחצי שעה לפני שהאירוע מתחיל.

נכון בצילום ברית יצלמו אתכם כל האירוע, אבל לפני שמגיעים כל האורחים, צלם לברית מקצועי (צלמת אמרנו , כן?) יכול לעשות לכם צילומי משפחה מקצועיים ומושקעים, בדומה למה שתקבלו אם תקחו צילומי משפחה מקצועיים (צילומי משפחה life style) בנפרד ללא קשר לצילום אירוע. כך שאתם מרוויחים תיעוד האירוע שלכם וצילומי משפחה מושקעים. ההבדל מצילומי משפחה מוזמנים הוא הזמן המוקדש לposing (פוזות) והיכולת לבחור זמן ולוקיישן. אני אוהבת את האתגר שבלוקיישן בהפתעה בתנאים נתונים לזמן מוגבל. בצילומים מקדימים אני אקדיש מעט מאוד לביים אתכם ולהתערב, הנחיות קלות בלבד.


צילום מקדים באירוע ברית מילה

צילום מקדים באירוע מסיבת בריתה

צילום מקדים באירוע מסיבת ברית

צילום תינוקות וילדים.

הם גדלים ככ מהר הקטנטנים האלה. וכבר יש להם הבעות משלהם ואופי משלהם. ולפעמים יש להם אחים "גדולים" קטנטנים בעצמם, עוד רגע הם יגדלו לכם כ"כ... צלם לברית איכותי, יוכל לתפוס בעדשתו רגעים שיכולים לייצג תקופה שלמה, בין לילה לבן אחד למשנהו הזמן חולף, הם גדלים , בצילום ברית ניתן לתפוס לנצח מזכרת ממשית מהדינמיקה המשפחתית שלכם...





אז בקיצור אם לא מניתי מספיק סיבות למה צריך צלם לברית נשארה הסיבה לשמה התכנסתם. אירוע הברית - צילום ברית ע"י צלם ברית מקצועי פשוט ישאיר לכם מזכרת מהמתרחש באירוע טקס ברית מילה, ברכות , הפעלות לילדים, או גם "רק" קבלת פנים מצומצמת בחוג המשפחה...


אז צלם לברית? צילום ברית? ברור שכן!











# צילום ברית
25 צפיות0 תגובות
bottom of page